כל הסודות לניהול שיחות מכירה מוצלחות
בפנטזיה, די בכך שנהיה טובים או שהמוצר שלנו יהיה איכותי, והלקוחות ינהרו אלינו. אלא שבמציאות זה לא תמיד המצב, ואנו נדרשים לפתח לא רק את יכולותינו המקצועיות אלא גם מיומנויות מכירתיות. על מנת ללמוד איך להיות מקצועיים גם בשיחת המכירה, אירחנו את מיכל יעקבי, NLP טריינר בוגרת מטרות, מרצה ויועצת לתוכן שיווקי, עמידה מול קהל וניהול שיחות מכירה אפקטיביות.
שוחחנו על המיינדסט הרצוי בשיחה, הכנה מראש של ה-setting, העקרונות החשובים של "לסובב את המיקרופון" ו"הדהוד", כיצד להתמודד עם התנגדויות, הנוסחה איך לענות נכון לשאלת המחיר, ועוד שפע תובנות וטיפים שימושיים.