קורס דמיון מודרך

להשתמש בחוכמה האינטואיטיבית שלך
  • רוצה ללמוד להשתמש בכוח הדמיון לצורך הקלה על כאבים ומחלות והעצמת ההערכה העצמית שלך?
  • רוצה להכיר טכניקות הרפייה שונות ולדעת איך להתאימן למצבים רגשיים שונים?
  • רוצה ללמוד להשתמש בחוכמה האינטואיטיבית שלך?

הדמיון הוא משאב שקיים אצל כולנו וביכולתו לסייע ליצור שינוי רגשי, מנטלי או פיזי אצל כל אחד. דמיון מודרך הינו כלי אפקטיבי שמסייע בהפגת מתחים, הקלה בבעיות בריאותיות והקלה בכאבים. כמו כן, הוא כלי מצוין ליצירת מציאות, ולהתמודדות עם אתגרים ומצבים רגשיים מורכבים.

בכוחו של הדמיון לשנות רגשות, מחשבות והתנהגויות שליליות, לעזור בהשגת יעדים, לשפר יכולות בתחומים שונים, להגביר את החוסן הנפשי והפיזי, לסייע בגמילה מהרגלים בעייתיים ועוד.

למי הקורס מתאים?

הקורס מיועד לכל מי שרוצה ללמוד להשתמש בדמיון לצורך שיפור איכות חייו ולמי שרוצה להעשיר את "ארגז הכלים" שלו (מאמנים, מטפלים, מדריכים ומנחי קבוצות), כדי לעזור לאנשים לשדרג את איכות חייהם.

הקורס פתוח לכולם (לא נדרשת הכשרה מוקדמת ב- NLP).

כל הפרטים על קורס דמיון מודרך

מועד הקורס יתעדכן בקרוב

הקורס בן 5 מפגשים, 5 שעות בכל מפגש.

מתוך המחויבות שלנו למקצועיות ויחס אישי בכל קורס משתתפים כ- 30 תלמידים בלבד

לפרטים נוספים על קורס דמיון מודרך חייגו

מטרות NLP - טלפון

תכנית הלימודים של קורס דמיון מודרך

קורס דמיון מודרך

  • מהו כוחו של הדמיון ואיך הוא פועל עלינו?
  • איך לעשות הרפיה בדרכים שונות?
  • מפגש עם הילד הפנימי
  • ניקוי זיכרונות וריפוי רגשי
  • יצירת מציאות בעזרת כוח המחשבה והדמיון
  • חיזוק הערכה עצמית ובטחון עצמי
  • חיבור למדריך הרוחני
  • כללים ליצירת הדמיות וכתיבת טקסטים לדמיון מודרך
  • חקירת מטאפורות באמצעות שאלות "השפה הנקייה"

 

למה כדאי ללמוד NLP במרכז מטרות?

מטרת -העל שעומדת לנגד עינינו היא להביא את הכלים המופלאים של ה-NLP לחייהם של יותר ויותר אנשים. זו הסיבה שמרכז מטרות מקפיד על סטנדרטים גבוהים של למידה ומקצועיות.

הלמידה מתרחשת בקבוצות קטנות (כ-30 משתתפים) בשילוב תרגול מעשי של הכלים והטכניקות, עד לרמת מצוינות מקסימלית.

 

לפרטים נוספים על קורס דמיון מודרך חייגו

מטרות NLP - טלפון

בוגרי קורס דמיון מודרך מספרים על הקורס

קורס קצר, ממצה אך מלא בכלים שמוגשים בצורה ברורה וקלה ליישום. מדובר בכלי לשיפור איכות החיים שלנו. מתאים בעיני לכל בני האדם ובוודאי למטפלים. רונית מעבירה את השיעורים בצורה נעימה ומכילה, והניסיון והמקצועיות שלה מורגשים לכל אורך הקורס. תודה רבה! היה מעולה! ללא ספק אחזור ללמוד עוד."

אלונה אלמן, מדריכת שיווק אורגני בפייסבוק

הקורס פתח צוהר לכלי הטיפולי של דמיון מודרך. למדנו רבות על עצמנו ועל האחר… האווירה בקורס נעימה ומכילה, מקצועית מאוד. רונית מדהימה הן בידע ובמקצועיות שלה והן בגישה האנושית שלה. חוויתי חוויה אמיתית ומשמעותית."

שושי גיברלטר, הוראה מתקנת וטיפול בלקויי למידה

קורס מקצועי, מעניין שפותח את הנפש ואת הדמיון למסע עצמי למציאת פתרונות. קורס שנותן כלים להתמודדות אישית ובין-אישית, שתורם לעבודה עם אנשים מבוגרים וילדים ומאפשר כניסה ללא מודע בצורה קלה. כיף גדול של 5 מפגשים!"

הדר פריש, מדריכת שחייה ומאמנת כושר

קורס דמיון מודרך בעיני הוא קורס חובה לכל מנחה NLP ובפרט למי שמעוניין לעבוד עם ילדים, שעולמם בנוי מדמיון והיכולת שלהם להתחבר היא גבוהה. הקורס מעמיק את הידע והיכולת לעזור במצבים בהם המונחה חווה קושי. ממליצה מאוד לכל מי שרוצה להתמקצע."

רינת מעודד, מנחת NLP לילדים

ממליצה מאוד על הקורס, שהיווה לי מקור להרחבת הידע, התנסות נוספת בארגז הכלים המקצועי וחוויה מצמיחה ומעצימה בתקופה של משבר. הקורס היווה עבורי מקור של רוגע ותובנות פנימיות על עצמי כאדם וכמטפלת."

שרית מרדכי, עו"ס, מנהלת עמותה

ממליצה בחום על הקורס שהפגיש אותי עם עולם הדמיון המודרך. העשרתי את הידע שלי והרחבתי את אופקיי. הקורס הועבר בצורה מקצועית, חווייתית ומרתקת. ממש נכס!"

רונית שחר, הוראה מתקנת

רונית נהדרת, מעבירה במקצועיות רבה את הקורס ומעשירה את ארגז הכלים של המטפל. קורס דמיון מודרך הינו חובה לכל מטפל ומהווה כלי משלים נפלא לעולם ה-NLP."

אריאלה סלומון, מאמנת ומנחה לחיים בריאים

צאו לדרך חדשה עם הכלים והמוצרים שבחנות שלנו!
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Buttonצרו קשר