קואצ'ינג אישי למנהלים

מנהלים רבים זקוקים להעצמה לצורך ביצוע מיטבי של תפקידיהם. תהליך האימון מרחיב ומעמיק את מודעותו של המנהל ליכולותיו ומשאביו, ומסייע לו למנף אותם לטובת השגת היעדים הארגוניים. בהנחייתו של המאמן, המנהל מתגבר על חסמי הצלחה ולומד להעצים את כוח ההשפעה שלו, ולמקסם את הישגיו.

לפיכך ארגונים רבים בוחרים לממן תהליכי אימון לעובדיהם, מתוך הבנה שמדובר בהשקעה ששכרה בצידה.

קואצ'ינג אישי למנהליםהאימון יעיל במיוחד בעת הכניסה של המנהל לתפקיד חדש, על מנת שהמעבר יהיה חלק ואפקטיבי. גם במקרים של תת-ביצועים, שחיקה, בעיות של תקשורת בין-אישית, אי עמידה ביעדים, התנהלות לחוצה וכד', הסתייעות באימון יכולה להביא לתוצאות מרשימות.

מאמני מרכז מטרות משתמשים בגישת ה-NLP המאפשרת השגת תוצאות פורצות דרך בזמן קצר, דרך עבודה ברמת הלא מודע. תהליך האימון בכלי ה- NLP, הינו ממוקד, קצר ואפקטיבי.

מטרות האימון נקבעות מראש בתאום עם המתאמן והגורמים הארגוניים הרלוונטיים, ונעשה חוזה המגדיר נוהלי דיווח ובקרה, תוך שמירה על דיסקרטיות ועל הזכות לפרטיות של המתאמן.

במידה ומדובר באימון של מספר עובדים/מנהלים בארגון, האימון יכול להתבצע in house, במועדים קבועים המתואמים מראש.
במידה ומדובר בעובדים/מנהלים בודדים, האימון מתבצע בבית מטרות.

לפרטים נוספים על קואצ’ינג אישי למנהלים חייגו

מטרות NLP - טלפון

 

קואצ'ינג אישי למנהלים

צאו לדרך חדשה עם הכלים והמוצרים שבחנות שלנו!
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Buttonצרו קשר