קורסי התמחות ב-NLP

1

קורס NLP Coaching

קורס ההסמכה באימון מתמקד בהקניית מושגי יסוד ואסטרטגיות מתחום ה -Coaching וביישום טכניקות ה-NLP שנלמדו בקורס ה -NLP Practitioner בתהליכי אימון.

שימוש בעקרונות ובמושגי היסוד של האימון, יחד עם טכניקות שינוי עוצמתיות מתחום ה-NLP יוצר שילוב מנצח, שיסייע לכם להשפיע בצורה משמעותית על הלקוחות שלכם.

קראו עוד >>

2

הכשרת מאמנים להרזיה בגישת לרזות דרך הראש

מודל העבודה של גישת "לרזות דרך הראש" התפתח מתוך ניסיון קליני ממושך בטיפול בהפרעות אכילה, ומתבסס על הבנת אופן הפעולה של המנגנונים הפסיכולוגיים המשפיעים על תהליך ההרזיה. להתפתחות ועדכון מודל עבודה זה, תרמו רבות ידע וניסיון מקצועי מצטבר של מפתחת המודל, רונית גולדברג, בהנחיית דיאטניות קליניות בעבודתן עם מטופלים מאתגרים. מודל עבודה זה משלב טכניקות אימוניות שיעילותן הוכחה עם טכניקות אפקטיביות לניהול שינוי מתחום ה- NLP והדמיון המודרך.

קראו עוד >>

3

NLP לילדים ונוער

הקורס כולל אינטגרציה של עולמות ידע שונים, ומשלב ידע תיאורטי ומעשי בתחום הטיפול בילדים עם טכניקות וכלים מתחום ה-NLP ומעולם האימון. הקורס הינו תוצר של ניסיון מקצועי מצטבר של מנחת הקורס כפסיכותרפיסטית לילדים ונוער, וכמטפלת מאמנת ומורה בתחום ה-NLP והאימון. במהלך הקורס רוכשים המשתתפים כלים בסיסיים לביצוע הערכה ראשונית של צרכי הילד והמשפחה, המאפשרים להם לבנות תכנית התערבות אפקטיבית, וכן לומדים ליישם טכניקות אימוניות מתחום ה-NLP בעבודה עם ילדים.

קראו עוד >>

קורס NLP רפואי

מטרת הקורס הינה להכשיר את המשתתפים כמלווים ליחידים ולמשפחות המתמודדים עם מחלות ואתגרים בריאותיים. הקורס יקנה את התשתית להבנת מצבי לחץ, משבר, טראומה ואובדן בשילוב עם טכניקות NLP ספציפיות לתחום הרפואי.

קראו עוד >>

4
5

טיפול NLP בהתמכרויות

כלי NLP להתמודדות עם התמכרויות שונות. ההתערבויות הנלמדות בקורס מתאימות לכל סוג של בעיה התמכרותית.
התמכרות מתבטאת לא רק בשימוש מוגזם בחומרים ותלות פסיכולוגית בחומר, אלא גם באמביוולנטיות או בלשון ה-NLP אינקונגרואנטיות. התמכרות מתרחשת כאשר חלק אחד של האדם רוצה להפסיק, אבל חלק אחר, כנראה חזק יותר, רוצה שלא יפסיק.

קראו עוד >>

צאו לדרך חדשה עם הכלים והמוצרים שבחנות שלנו!
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Buttonצרו קשר