קורס nlp אונליין – יסודות שיטת ה- NLP

על קורס יסודות שיטת ה- NLP

בעזרת שיטת ה- NLP ניתן לשנות אמונות מגבילות, לשפר תקשורת בין-אישית, להשתחרר ממצבי תלות, להיפטר מרגשות שליליים וגם ניתן לטפל בעזרתה בבעיות של הרגלים שליליים כמו: עישון, הפרעות אכילה, כסיסת ציפורניים ועוד…

ללימוד הגישה אינספור יתרונות לכל מי שרוצה להגיע להישגים אישיים בחייו ולחוש הגשמה עצמית, לשפר את הדימוי העצמי ולהשתחרר מדפוסים שליליים, חרדות או התמכרויות.

את הקורס תעביר רונית גולדברג, מייסדת מרכז מטרות, עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית כבר מעל 30 שנה ומאמנת ותיקה בשיטת ה-NLP.
הקורס בנוי במתכונת של 12 שיעורים, בני 20 דקות בממוצע (לשמירת הקשב והריכוז). כל שיעור שווה ערך לשעה אקדמית או יותר מבחינת החומר הגלום בו.

בחלק הראשון, נבין את המודלים הבסיסיים והנחות היסוד שעליהן השיטה מתבססת, נדון בחשיבות החושים, הדרכים בהן נוכל לחדד אותם ונקבל עקרונות חשובים ליצירת כימיה מידית עם אנשים.

בהמשך הקורס, נלמד כיצד להשתמש ולהיעזר בלא מודע, להציב מטרות ולהשיג אותן בצורה מיטבית, נסביר את החשיבות של שאילת שאלות נכונה, ונלמד את הטכניקות היעילות לעשות זאת.

לקראת סוף הקורס, נקבל כלים לשכנוע ויצירת השפעה על האחרים, נראה איך מתבצע עיבוד חוויות במוחנו וכיצד לשנות עיבוד לא רצוי, נלמד אסטרטגיות אפקטיביות של חיבור למוטיבציה ועוד.

מבנה הקורס

שיעור מס' 1: מבוא לגישת ה-NLP

נכיר את גישת ה NLP-והרקע להתפתחותה, שימושיה ותחומי החיים בהם היא נוגעת. נכיר את מודל התקשורת של ה-NLP, המהווה בסיס לגישה כולה.

שיעור מס' 2: הנחות היסוד של ה-NLP

נסרוק את הרקע להנחות היסוד, נכיר את ההנחות, השימושים בהן ומשמעויותיהן.

שיעור מס' 3: חדות חושים

נבין את החשיבות שבחידוד החושים, נלמד לזהות תנועות עיניים ואת המשמעויות הנגזרות מהן, נכיר את מאפייני המערכות החושיות ונלמד לזהות את החוש הדומיננטי אצלנו ואצל אחרים.

שיעור מס' 4: יצירת כימיה מידית עם אנשים

נלמד כיצד להתחבר לכל אדם באופן מיידי, לטובת שיפור תקשורת בין-אישית ויצירת תשתית להשפעה על אחרים.

שיעור מס' 5: השפעות הלא מודע על התנהגותנו ביום יום

נכיר את ההבדלים בין המודע לבין הלא מודע, נרחיב על חשיבות הלא מודע ונקבל טכניקות יעילות לשימוש מיטבי בו על מנת שישרת אותנו באופן הרצוי לנו.

שיעור מס' 6: הצבת תוצאה רצויה ויצירת עתיד

נלמד כיצד מציבים תוצאה באופן שמבטיח את השגתה, נבין מהם התנאים הנדרשים לכך ונגדיר מושגים רלוונטיים.

שיעור מס' 7: שאלות פורצות דרך

מבוא למטא מודל – מודל לשאילת שאלות פורצות דרך ומוכחות באפקטיביות שלהן ליצירת שינוי, הרחבה על עיוותים וסילופים, הכללות והשמטות (הפילטרים עליהם למדנו במודל התקשורת).

שיעור מס' 8: שפת ההשפעה

נלמד על השפעה מודעת ולא מודעת, כללי האתיקה בשימוש שפה, מודל מילטון (מודל המאפשר שימוש עוצמתי בשפה ליצירת השפעה על אחרים) ודפוסים לטיפול בהתנגדויות.

שיעור מס' 9: עוגנים

נלמד על עוגנים – התניות אותן אנו יכולים ליצור באופן יזום כדי להתחבר למצב רגשי רצוי, כללי שימוש ועקרונות לעיגון מוצלח, טכניקת עיגון עצמי והערמת עוגנים.

שיעור מס' 10: מיטוט עוגנים

נלמד הגדרות והבדלים בין התניה חיובית לשלילית, טכניקות השתחררות מהתניות שליליות.

שיעור מס' 11: איך המוח מקודד חוויות

נלמד מושגי יסוד בקידוד (האופן בו המוח שלנו מעבד חוויות), מאפיינים חושיים, הליך יצירת החוויה, טכניקת ה- .Map Across

שיעור מס' 12: חיבור למוטיבציה

נלמד אסטרטגיות ליצירת מוטיבציה עוצמתית שתניע אותנו לקראת השגת מטרותינו, טכניקת הסוויש.

על הצפיה בקורס

חווית צפיה לימודית ואיכותית – צוותי הצילום והעריכה שלנו דאגו לכם! השיעורים מצולמים מחמש זוויות וכוללים קלוז-אפים, הילוך איטי וכל הפיצ'רים הנוספים שעדיין לא הצליחו להתקין בעין אנושית, ויאפשרו לכם להבין בדיוק מה הולך!
התכנים מוגשים בצורה ממוקדת, עניינית ונעימה לצפייה.

מכל זמן ובכל מקום – לא חייבים לצאת מהבית! השיעורים שלנו מאוחסנים בשרתים מתקדמים שעוזרים לנו לשמור על איכות צפייה מקסימלית, והם ניתנים לצפייה בכל זמן ומקום. לא משנה אם אתם בסלון, ברכבת או אפילו בטיול מסביב לעולם.

בקצב האישי שלכם – משהו לא ברור? לא מובן? אל דאגה, תוכלו בכל רגע לחזור כמה רגעים לאחור, כמה פעמים שתרצו,
ולעבור שוב על הדברים בלי צורך להרים אצבע ולשאול.

שומרים על הכיס שלכם – הידע המקצועי, הטכניקות המעשיות, הטיפים היישומיים והתובנות החשובות לביצוע – עולים אלפי שקלים בלימודים פרונטליים. באמצעות פיתוח של יכולת עצמאית ובמחיר נגיש לכל כיס תוכלו לשמור את הכסף שלכם אצלכם ולהתחיל לסמוך אך ורק על עצמכם.

לרכישת הקורס לחצו כאן >>

לכל שאלה ניתן לחייג

מטרות NLP - טלפון

צאו לדרך חדשה עם הכלים והמוצרים שבחנות שלנו!
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Buttonצרו קשר