סדנאות והשתלמויות NLP

1

דמיון מודרך

הדמיון הוא משאב שקיים אצל כולנו וביכולתו לסייע ליצור שינוי רגשי, מנטלי או פיזי אצל כל אחד. דמיון מודרך הינו כלי אפקטיבי שמסייע בהפגת מתחים, הקלה בבעיות בריאותיות והקלה בכאבים. כמו כן, הוא כלי מצוין ליצירת מציאות, ולהתמודדות עם אתגרים ומצבים רגשיים מורכבים. בכוחו של הדמיון לשנות רגשות, מחשבות והתנהגויות שליליות, לעזור בהשגת יעדים, לשפר יכולות בתחומים שונים, להגביר את החוסן הנפשי והפיזי, לסייע בגמילה מהרגלים בעייתיים ועוד.


קראו עוד >

2

קורס אומנות ההשפעה

מתקשה להניע עובדים לעמידה ביעדי הארגון? בטוח שהשירות שלך מעולה אך מתקשה לשכנע את הלקוח לקנות? לא מצליח להניע את המתאמן/המטופל? מאייש עובד על בסיס כישוריו המרשימים ומגלה שאינו מתאים לתפקיד? מתקשה לעמוד ביעדי המכירה שלך? רוצה להרחיב את מיומנויות השכנוע שלך ולמוסס כל התנגדות? רוצה ללמוד להשפיע על כל אחד ובכל סיטואציה?


קראו עוד >

3

פסיכופתולוגיה בראי ה-NLP: טיפול בחרדות, טראומות ואובדן

פונים אליך אנשים עם הפרעות חרדה וחסרים לך הכלים לסייע להם? מעניין אותך כיצד לסייע לסובלים מטראומות באופן בטוח שימנע הצפה של האירוע הטראומטי? היית רוצה לרכוש כלים לטיפול באנשים במצבי אבל ואובדן?


קראו עוד >

4

סדנת טכניקות מבוססות קו זמן

בואו ללמוד תהליך שיטתי ומובנה שבאמצעותו אפשרי להיפטר באופן מיידי ומהיר ממטעני עבר, המשפיעים על התנהלותנו בהווה. בעבודה עם טכניקות מבוססות קו זמן נחשף המקור הראשוני להיווצרותם של הרגשות השליליים שמשתלטים עלינו, וכך מתאפשר לחוות את האירוע מפרספקטיבה שונה ולהפיק תובנות שמביאות לשחרור רגשי עוצמתי.


קראו עוד >

5

קורס מטאפורות במרחב הטיפולי

אם אתם מעוניינים לרכוש כלים פרקטיים ליצירת שינוי באמצעות שימוש במטאפורות, ללמוד איך לחקור מטאפורות על מנת להעמיק את המודעות למסרים סמויים ולהרחיב את אפשרויות הבחירה. הקורס הזה בשבילכם.


קראו עוד >

צאו לדרך חדשה עם הכלים והמוצרים שבחנות שלנו!
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
Call Now Buttonצרו קשר